duminică, 25 iulie 2010

ATENTIE:Cititi (cei care nu au citit)Lied Drama de mai jos mai intai,aceasta fiind partea a doua.

Lied 2
La 11 ani de la moartea lui Eric Vice,Lied traieste fericita alaturi de familia ei.
In dimineata zilei de 12 februarie 2083,micul Eric Junior implineste 11 ani.In bucatarie,Lied pregateste micul dejun:
-'Neata Eric.
-Mama...tu nu ai somn?De ce trebuie sa luam micul dejun la ora 7?Nu putem la 10?
-La 10?Si pranzul cand il mai luam?Nu stii zicala:"Cine...
-...se scoala de dimineata,departe ajunge."Da,mama!Stiu asta...dar e pentru voi,cei adulti.Stiai ca marea parte din viata,un om sil petrece dormind.Si ca...
-...si ca acum trebuie sa mananci.Eric,macar astazi ai putea sa lasi stiinta deoparte.Este ziua ta si trebuie sa te distrezi.
-'Neata,draga mea!(sarutand-o pe obraz)
-Ce face sarbatoritul?(ciufulid-ui parul)
-O,tata!Nu mai am 10 ani!
-Da.Asa-i.Acum ai 11 ani.(razand)
-Tu la ce ora ajungi acasa?
-Upf!Nu stiu...cei de la firma miau zis ca trebuie sa plec in Canada peste 1 luna si trebuie sa pun in ordine diste acte inainte.
-In Canada?Iar?Dar dragul meu...azi e ziua lui Eric.
-Stiu,scumpo...dar ce pot face?(se ridica in picioare)Hai nu te supara,nu pot lasa firma asa.
-Tu tot timpul trebuie sa pleci!...
-Dar..(suna telefonul)..E de la firma...Trebuie sa plec.Pa.La Multi ani Eric!
Lied se uita dezamagita cum pleaca sotul ei.
Jack Norton,sotul Lied-ei,lucreaza la o firma de transporturi internationale.Peste 1 luna urmeaza sa faca o tranzactie in Canada.Eric Junior este in clasa a 5-a si in timpul liber citeste carti de stiinta si psihologie,si ocazional astronomie,anatomie si zoologie.Are un coeficient de 70%,ceea ce inseamna ca e la fel de inteligent ca un savant,om de stiinta cu experienta de cel putin 20 de ani.Lied lucreaza ca asistenta la sediul unde a lucrat tatal ei.Uneori,Eric mai merge la sediu pentru a le arata angajatilor anumite creatii tehnologice pe care lea inventat in subsolul casei.Eric si-a dorit mereu sa fie cum a fost bunicul lui,poate mai bun.De aceea,inca de la patru ani a avut vocatie pentru stiinta.Pana sa invete sa citeasca,se uita pe canale de tehnologie de la tv.
Jack ajunge la sediu si se apuca de semnat acte.Un angajat intra la el in birou.
-Jack,a venit cineva.Spune ca vrea sa vorbeasca cu tine.-Cine e?Sunt ocupat,fai o programare.
-Spune ca are o oferta de transport pentru Canada.
-Bine.Spunei sa intre.
-Puteti intra.
-Buna ziua,domnule Norton!
-Buna ziua.Imi pareti comun.Ne-am mai intalnit?
-Eu ma numesc Eric Jhon Vice.
-Da.Am inteles ca aveti o oferta pentru Canada?
-Da.Am aici documentele si un certificat prin care vei afla cum poti face tranzactia in mod automat.
-Automat?Fii serios,domnule.Eu trebuie sa ma duc personal sa fac comisionul.Imi pare rau dar nu accept oferta.(se ridica in picioare)Va rog sa poftiti afara.Am mult de lucru.
-Va rog sa va mai ganditi.
-Va rog!(aratand-ui usa)
In ziua aceea Jack nu a ajuns la petreceara aniversala a lui Eric,si nici la concursul de stiinta.Seara tarziu,cand Lied abia s-a bagat in pat,apare si el.
-Eric?
-Nu draga,sunt eu.
-Jack?
-Cum a fost azi?
-Cum a fost?Inafara de faptul ca nu ai ajuns la aniversarea fiului tau si nici la concursul de stiinta...a fost bine.
-Hai,te rog!Stii bine ca sunt ocupat.
-Mereu esti ocupat.
-Si ce vrei sa fac?(enervandu-se)
-Jack!Vorbeste mai incet,Eric doarme.Si nu-ti varsa nervii pe mine.
-Iarta-ma,dar am avut o zi grea.A venit unul la birou si ...
-Ce s-a intamplat?
-Mi-a facut o oferta care e aiurea.Mi-a propus sa fac tranzactie automat.Dar eu trebuie sa ma duc personal.
-Deci se pate si automat?Cum ai putut refuza...ai putea sa mai stai si pe acasa.Cum ai putut sa daui cu piciorul la asta?
-Ei!nu te infuria asa...E mult mai sigur asa.
-Fa cum vrei~(intorcandu-se cu spatele).
A doua zi,Jack pleaca mai devreme decat obicei,fara sa ia micul dejun.
-'Neata,mama!...S-a intamplat ceva?
-Nu,scumpule!Mananca,o sa intarzii la scoala.
-Mama...azi e sambata.
-A,da!Scuza-ma.Ti-am lasat mancare in frigider.Eu trebuie sa merg undeva.Revin pana la amiaza.Sa fii cuminta(sarutand-ul pe frunte).
-Bine,mama.Mergi si la tata?
-...Nu.S-a fii cuminte.Pa!
-Pa.
Dupa cateva minute Lied se plimba,pierduta,pe plaja.Isi aminteste cum se juca cu tatal ei cand era mica.Amintirile o invaluise cu totul,pana cand cineva ii pune mana pe umar.
-Ma scuzati.Ne faceti si noua o poza cu marea?
-Ce?!Desigur.
-Multumesc.
Lied privea cum se distra tatal si fiul carora le facuse poza.Dupa cateva ore de tristete si amintiri,Lied se hotaraste sa se intoarca acasa.
Zilele treceau,Lied era tot mai trista.Jack,sotul ei,petrecea tot mai putin timp acasa,mereu pleca devreme si uneori nici nu ajungea acasa.Astfel a trecut aproape o luna.Au mai ramas numai 2 zile pana la tranzactia in Canada.In dimineata aceeam,Jack nu ia micul dejun,si pleaca devreme.
-Mama,astazi am reprezentatie la laborator la ora 2,poti ajunge?
-Sigur,dragule.Voi fi acolo.
-Ok!Eu am plecat la scoala.Pa!
-Sa ai grija.Pa!
Lied se pregateste sa iasa,cand cineva bate la usa.
-Da?
-Salut,Lied!
-Amanda!Ce faci?(imbratisand-o)
-Lied,ma bucur ca te gasesc acasa!
-De ce?S-a intamplat ceva?
-Da.Nici nu stiu cum sa-ti zic...
-Spune...
-...Cred ca sotul tau te inseala.
-Ce?(ridicand-use in picioare)
-Stiu ca poate crezi ca fac asta intentionat...sa va despart...dar asa se zvoneste.
-Stiam eu...stiam eu ca e ceva...De ceva timp nu mai vine acasa noptile...si...Multumesc Amanda...acum o sa ma gandesc cum aflu adevaru.Multumesc ca ai venit.Acum trebuie sa merg undeva.
-Unde?La Jack la birou?
-Da.
-Bine,hai ca plec si eu.
Lied merge direct la biroul lui Jack.Ajunsa,nu intra direct,se pare ca Jack are o discutie la telefon cu cineva.
-*...Da....bineinteles....ia doua bilete...da...i-am zis ca peste 2 zile...normal ca o sa fim impreuna,de ce crezi ca te iau si pe tine,si nu o sa ne mai intoarcem.Bine,...si eu te iubesc...Pa!Pa!...*
-Jack?!Ce inseamna asta?Cu cine vorbeai?
-Tu ce cauti aici?Ti-am zis ca nu ai voie la birou.Vorbim acasa.
-Ce?Acasa?...drept cine ma iei?....cum...cum ai tupeu sa ma trimiti acasa?....vreu o explicatie.Cu cine vorbeai?
-Cu un angajat.
-Angajat?Si ii spuneai ca il iubesti?
-Da...da ce?Ce daca imi iubesc angajatii?
-Te rog...esti patetic...cum poti sa ma inseli asa?Avem un copil.Lui cui il lasi?
-Tie!
-Cat tupeu?!?....Dar e si al tau nenorocitule!Cum mie?!
-Gata!Hai pleaca!Vorbim acasa...Ma faci de ras la servici...pleaca.
-Esti un....(si pleaca furioasa)
Ajunsa acasa,Leid incepe sa impacheteze hainele lui Jack.Dupa ce a terminat,se indreapta spre usa,cand cineva bate la usa.
-Da?
In fata ei apare domnul Eric Jhon Smith,cel care vorbise in urma cu ceva timp cu Jack.Dar se pare ca Lied e mult socata.
-Tata?!?Tu?!?
-Ma scuzati?Nu sunt tatal dumneavoastra.Sunt Eric Jhon Vice,am vorbit cu sotul dumneavoastra in legatura cu o oferta de tranzactie automata.
-Ce?Tranzactie?Da,imi amintesc.
-Ma gandeam ca poate s-a razgandit.
-Da....S-a razgandit pe naiba.Pleaca definitiv...
-Cum asa?Va mutati?
-Noi nu,el da...in fine...e ceva complicat.Se pare ca nu e vorba de nici o tranzactie.Pleaca de tot.
-A!Inteleg.Atunci...va urez o zi buna.La revedere!
-Domnule...stati!Stiu ca o sa va para ciudat.Semanati mult cu tatal meu,si...
-Tatal dumneavoastra?Dar nu cred ca...adica eu am 48 de ani,si dumneavoastra mi-ati putea fi sora,nicidecum fica.Cati ani are tatal,daca nu v-a suparati?
-A murit...Semanati cu el cand avea varsta dumneavoastra.
-A!Imi pare rau de moarte lui.
-N-ati dori sa intrati?Va rog.
-Ok!Desigur.
-Sa va servesc cu ceva?
-Un pahar cu apa?
-Imediat!
-Aveti o casa frumoasa...
-Stiu...Poftim(ii intinse paharul)
Pe usa intra Jack.
-Lied...Domnule Smith...ce cautati aici?
-Jack...
-Asadar ma acuzi pe mine de infidelitate?Dar tu ce faci cu el aici?Sau te-ai gandi sa ma inseli si tu.
-Domnule Norton...va rog...nu am nici o legatura cu sotia dumneavoastra...eu am venit sa vad dak v-ati razgandit in legatura cu tranzactia automata.Nicidecum...
-Ce-s cu bagajele astea?
-Te dau afara,nu ti-e clar?
-Foarte bine!Te las sa fii fericita cu iubitul tau...
-Nu e...
-Scuza-ma,te rog doamn Lied.Domnule Jack,e clar ca esti infidel,dar nu-i cazul sa acuzi pe toata lumea de asta.Va rog sa plecat,doamna nu va mai vrea.
-Ce ma?Ma dai afara din casa mea?Tu sa iesi afara.(sarind la bataie)
-Domnule,va rog sa nu fiti violent.
-Jack....ce s-a intamplat cu tine?Nu ai fost niciodata asa violent?
Eric Junior apare si el.
-Ce se intampla aici?
-Eric...Vino la mine.Baiatul merge cu mine.
-Tata?
-S-o crezi tu...nemernicule.
-Stati,Lied eu merg cu Eric sus,nu trebuie sa asiste si el.
-Bine,ta....domnule.
-Spuneti-mi Jhon.
-Aha!Deci va tutuiti de acum!
-Jack,termina!
-Ce sa termin,draga mea?Abia am inceput.
-Iesi afara!
-Am sa ies....nu are rost sa ma cert cu tine...e clar ca ti-ai gasit pe altcineva.
-Gresit,Jack...Tu ti-ai gasit pe cineva.Acum iesi,te rog!
-Ies....ies.Adio Lied.No sa mai gasesti unul ca mine,iti garantez.
-Sigur...
Jack ii tranti usa in fata.Lied se lipeste cu spatele de usa si incepe sa realizeze cum s-e naruise viata ei.
Dupa cateva minute urca sus.
-Ce s-a intamplat,mama?
-Tatal tau a plecat,scumpule!
-De ce?
-Nu mai conteaza...o sa fie bine.
-Imi pare rau,doamna Norton.
-Multumesc!
Peste ani,Lied a ramas foarte buna prietena cu Jhon Vice,acesta avand o fetita cara se intelegea foarte bine cu Eric Junior.Lied nu s-a recasatorit.Eric Junior a ajuns un renumit om de stiinta.Acum toti erau impliniti.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Super tare ;;)

Imi place ;;)

Bravo :*

Diana spunea...

incearca sa scrii o carte:* imbina toate ideile in ea>:D<

tavi spunea...

esti o fata deosebita, bravo ! imi pare rau ca nu te-am cunoscut in alte conditii. mare pacat pentru amandoi, crede-ma.continua ,scrii foarte frumos